Preus de les visites

Com funciona el tractament nutricional?

Per fer un tractament nutricional de qualitat i adaptat al màxim a tu, és necessari fer aquestes visites explicades a continuació:

  1. Primera visita: serveix per conèixer bé el teu cas. Et farem moltes preguntes sobre hàbits, alimentació, medicació, etc. A partir d'això i dels teus objectius, et prepararem unes pautes nutricionals (proposta de canvis a fer i el perquè de cada cosa per aconseguir els objectius) i un exemple de menú per aplicar les pautes, tot personalitzat.
  2. Segona visita (primera visita de seguiment, 1-2 setmanes després de la 1a visita): t'entregarem i explicarem les pautes nutricionals i el menú. També resoldrem tots els dubtes que tinguis. El nostre objectiu és fer que les pautes semblin fàcils i les puguis fer sense problemes.
  3. Visites de seguiment: serveixen per comentar el progrés del tractament, fer modificacions de les pautes, resoldre dubtes, valorar noves analítiques, etc. Un bon acompanyament és clau per aconseguir definitivament els objectius. Aquestes visites poden ser quinzenals, mensuals o amb la freqüència que et vagi millor.

A continuació hi tens les tarifes de les visites:

Si ja has vingut algun cop, però ara tens un nou objectiu o fa > 1 any que no ens veiem, cal que reservis una primera visita de nou.

PRIMERA VISITA

1-1,5h

  • Entrevista per conèixer bé el cas
  • Valoració d'analítiques i proves mèdiques
  • A partir d'aquesta visita, elaborarem les pautes nutricionals i el menú 100% adaptat a tu: t'ho entregarem a la següent visita

80€

VISITA DE SEGUIMENT

45 min

  • Entrega i explicació de pautes
  • Modificació de les pautes actuals
  • Valoració dels canvis realitzats
  • Educació nutricional
  • Resolució de dubtes
  • Opcional: suplementació natural

60€

VISITA PER CORREU

Resposta en 48-72h laborables

  • Resolució de dubtes 
  • Valoració de noves analítiques 
  • Recomanacions de suplementació
  • Opinió sobre un tema de salut
  • No s'entrega menú personalitzat
  • No substitueix la 1a visita

45€

Política de cancel·lació de visites: si una visita és cancel·lada amb menys de 24h o s'anul·la el mateix dia, s'haurà de fer el pagament de la meitat del cost de la visita.