Baixar pes i menopausa

Nutricionista: Clàudia Presas Quintana

Descobreix un camí saludable cap a la pèrdua de pes i la millora de la teva alimentació.

Moltes persones busquen perdre pes i millorar la seva salut, i és essencial fer-ho sense restriccions ni règims estrictes. La nostra proposta és transformar la teva alimentació d'una manera conscient i sostenible. Durant el procés, desmuntarem mites, aprendràs a seleccionar els productes de manera intel·ligent, planificaràs el teu menú, gaudiràs dels aliments sense sentir culpa i descobriràs nous gustos que enriquiran la teva alimentació.

 


Et puc ajudar amb tot això i molt més:

Imatge Si tens dubtes de...

Si tens dubtes de...

- Si menges les quantitats adequades.

- Quins productes del supermercat escollir.

- La gran quantitat d’informació que trobes a Internet. 

Imatge Si estàs cansat/da de...

Si estàs cansat/da de...

- Esmorzar sempre el mateix.

- Pensar “què menjarem avui?”.

- Fer dietes i després guanyar el pes perdut.

Imatge Si et costa...

Si et costa...

- No picar entre hores o controlar els antulls.

- Tenir noves idees de plats per dinar i sopar.

- Respectar els senyals de gana i sacietat.

Aquestes sessions estan dissenyades de manera personalitzada per a persones que volen perdre pes amb una nutrició que no se centra només en la bàscula, sinó en el benestar general tot creant una bona relació amb el menjar. Vine i fes el primer pas cap a una vida més saludable i plena.


Com funciona el tractament nutricional?

Per fer un tractament nutricional de qualitat i adaptat al màxim a tu, és necessari fer aquestes visites explicades a continuació. 

Les visites de seguiment serveixen per comentar el progrés del tractament, fer modificacions de les pautes, resoldre dubtes, valorar noves analítiques, etc. Un bon acompanyament és clau per aconseguir definitivament els objectius. 

La primera visita de seguiment es farà 3-4 setmanes després de l'entrega de les pautes. La resta de visites poden ser quinzenals, mensuals o amb la freqüència que et vagi millor.

A continuació hi tens les tarifes de les visites i les opcions de packs que hi ha perquè triïs què t'encaixa més:

Si ja has vingut algun cop, però ara tens un nou objectiu o fa > 1 any que no ens veiem, cal que reservis una primera visita de nou.

PRIMERA VISITA

  • Entrevista per conèixer bé el cas
  • Valoració d'analítiques
  • Plantejament d'objectius
  • Opcional: anàlisi de la composició corporal (% de greix i de múscul)

80€

ENTREGA DE PAUTES

  • Entrega de les pautes nutricionals i del menú 100% adaptat a tu
  • Educació nutricional
  • Resolució de dubtes
  • Opcional: suplementació natural

60€

SEGUIMENT

  • Valoració de les pautes nutricionals i dels canvis realitzats
  • Modificació (si cal) de les pautes 
  • Resolució de dubtes
  • Educació nutricional

60€

Política de cancel·lació de visites: si una visita és cancel·lada amb menys de 24h o s'anul·la el mateix dia, s'haurà de fer el pagament de la meitat del cost de la visita.